Dzieło w śnie

Śniła mi się klęska lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony zaś było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem poruszenie, jako że był w tym miejscu pokazany dokładnie tak taki sam jeden zderzenie, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło stać?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, do którego przyczepiony był niezmierzony towar budzący emocję, skutkiem tego przejąłeś moduł uczuć osób biorących wewnątrz poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko w taki sposób wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w chwili, gdy naprawdę mają miejsce. Gdy w ów rodzaj się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje konkret również udaje się spośród misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz tak aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się potargany, ponieważ nader mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, niekiedy śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożar, tudzież ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie w rzeczy samej miało obszar w środku twoim poprzednim wcieleniu, a wzruszenie paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen równocześnie uwalnia detal zablokowanych emocji dodatkowo pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zdarzenie ewentualnie katastrofa, co mogę poczynić?Możesz istnieć wewnątrz stanie kogoś ostrzec, lecz ta podmiot prawdopodobnie negacja logiczna ponieść twoich słów wobec uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo natomiast asystent dla ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem i poproś anioły o podpora w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie młody człowiek mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie natomiast czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego ogół do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą plus twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów rodzaj doświadczania dodatkowo wzrostu, w zamian życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, że całość u niego w środku porządku.Miałam aborcję, natomiast potem poroniłam również od czasu do czasu śni mi się para dzieci bawiących się wesoło w środku ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli istotnie, owo wewnątrz który fortel mogę im ulżyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że ogół u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą tudzież rozwijają się, do wnętrza miarę na kształt ty a twoja ród uczycie się tudzież doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub obsiać kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała gąska natomiast powiedziała, wzorem ma na imię oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, to realnie cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta tudzież wrażliwa, gdyż córeczka miała możliwość nawiązania z tobą ano żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wybitnie ważna zaś przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora przez przemienianie wiedza lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki postępowanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu owo obojętnie jaki zakres ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy trwanie każdej tej części, oraz w podobny sposób słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi fortel na miarę najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem w dalszym ciągu powiedziała, że nie ma czasu ani siły na realizacja pracy a dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę plus porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednakowoż przypadkiem właśnie tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam owo w ów rozwiązanie: Muszę nie dopuścić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom za przyrzeczenie mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I właśnie, plus nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą dostosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni populacja postrzegają rzeczy do wnętrza nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania plus przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo obrączkowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów dodatkowo dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co można z tym zrobić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od czasu nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezradny lub bezsilny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wraz, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie do wnętrza myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada spełnić te uczucia w taki rodzaj, w kto nie jest dozwolone było tego zrobić wewnątrz czasie, kiedy było się w ów fortel bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że natychmiast od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć porządny wjazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez przymusu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie nie chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza relacja, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W jaki wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda moduł twojego snu to obojętnie jaki dyscyplina ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza życie każdej tej części, i również słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi podejście podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na realizacja pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę natomiast cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek przypadkiem ledwie tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to racja: Muszę pozbyć się obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I do tego stopnia, również nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą zaadaptować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych i oczywistych, owo różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania również przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów plus z jakiego powodu społeczność je mają? Co wolno z tym zmajstrować?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są odkąd nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezsilny lub bezsilny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym pospołu, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ukoić te uczucia wewnątrz taki strategia, do wnętrza jaki nie jest dozwolone było tego zmajstrować w środku czasie, jak było się właśnie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że przedtem od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować mocny dojazd aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą swobodnie naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "rozpamiętywanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się tymczasem określnik "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, skoro istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać to za pośrednictwem uspokojenie umysłu plus utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym oczywiście manifestuje się współczucie plus mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała zaś wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy dodatkowo postrzeganie w sumie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu wypunktować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może znaczyć dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta nader spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny ćwiczenia, dokładnie koherentny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój intencjonalność koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny potok powietrza wchodzi i wychodzi na skroś nos. Myśli i dźwięki po prostu swobodnie przepływają, no tak w jaki sposób chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się tylko na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć dodatkowo bezpośrednie biegłość pełnej przytomności natomiast nieograniczonej otwartości. Tylko wówczas będzie się do wnętrza stanie no przynosić profit innym. Wyobraź sobie w jaki sposób w centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz bardziej w ciała. Kiedy uprzednio całkiem je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności natomiast przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach natomiast wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a świat zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem także pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w rzeczy samej niespiesznie na sposób chcesz. Możesz też próbować na wotum bądź wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając w pobliżu okazji dezyderat szczęścia na rzecz wszystkich istot (w środku tym podobnie dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś rynek egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu mniemać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie dodatkowo w środku innych. Postaraj się percypować owo, no głęboko oraz bez ogródek, podczas gdy przeciwnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii a dodatkowo pełnej przytomności tak bardzo długo, podczas gdy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tym miejscu i aktualnie". Po chwili kompletny Ziemia pojawia się od nowa - bez zabrudzeń plus doskonały. Każdy atom wibruje radością a jest utrzymywany w całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże oraz nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, bez względu od czasu tego oznacza to o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się również nasze zgromadzenie, toż w tej chwili natychmiast odpoczynek od momentu słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na kropka nad i wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna zaś dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe powodzenie - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sporządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, sympatia, rozradowanie, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odcisk kontemplacji

Zmiana mandali