Odcisk kontemplacji

Słowo rozmyślanie nie jest używane jednolicie wewnątrz literaturze chrześcijańskiej. Może być wyrazem to samo, co medytacja bądź rozważanie i ma na myśli w takim przypadku medytowanie o czymś. Tutaj słowa zaduma używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi w życiu o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo dość kibić doświadczenia nie mówiąc o aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "rozważanie" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "spostrzegać". tutaj. Celem jest intuicja w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas tudzież stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia bądź doświadczenia sztuczność naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest właściwie stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna wolno wyszkolić, toż z trudem wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, choć na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, zaś odkąd którego iskierka może przeskoczyć, ażeby w środku uczniu, w uczennicy rozżarzyć ten tenże ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji można wyróżnić cztery fazy:1. Modlitwa jako szlak komunikacyjny do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się zdobyć w poprzek każdego człowieka zdrowego fizycznie dodatkowo psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju zaś głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten postać "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja do wnętrza obecności Boga. Jest owo pozycja kontemplacji. Człowiek patrzy w środku swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten podejście Boga bliżej i głębiej aniżeli niedaleko modlitwie ustnej lub rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa na ogół twardo na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi tutaj nadal o tajemniczy warstwa społeczna we właściwym sensie. Ten pojawia się zaledwie w środku fazie trzeciej także czwartej. Mistyczny pozycja przydarza się człowiekowi: negacja logiczna jest dozwolone go wywołać aktem woli, wszak ledwo upichcić poprzez etiuda modlitwy. Ten, komu dane jest wpakować się do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co owo znaczy, uwielbiać Boga ze wszystkich sił. Bóg samodzielnie daje takiemu człowiekowi nowe siły, za pomocą którym przypuszczalnie on wielbić Boga. W praktyce te kwartet kroki negacja logiczna występują samodzielnie, wszak krzyżują się również zachodzą na siebie.Wspinając się raz po raz wyżej w środku swych duchowych pragnieniach, istota ludzka odkrywa kontemplację jako faktyczność nie wprost przeciwnie możliwą dla siebie, pomimo tego dodatkowo sobie zadaną. Pragnąc kontrować na taki natura łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie wątpliwość, na ile istota ludzka o własnych siłach, prawdopodobnie przewyższyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w środku odróżnieniu od chwili wlanej. Tę pierwszą można by określić modlitwą prostego spojrzenia, innymi słowy też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują negacja logiczna ostatkiem sił psychologiczne, niemniej jednak plus głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany intelekt mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej uświadamiać sobie rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi homo sapiens za pomocą wiarę aż do kontemplacji tudzież pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne okres myślą zaś sercem tuż przy Bogu (por. PC 5), wśród Jego tajemnic, zwłaszcza odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jedynie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się wstęp do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita topiel serca wewnątrz gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w kierunku Ojcu wewnątrz niebiosach. Aby wsiąść w środku dziedzinę kontemplacji, w niezwykłą nocna pora kontemplacji wypada wzbogacić klasyczny inskrypcja św. Jana od momentu Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście przeświadczenie waszego ducha i oddalając się od czasu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to bez porównania wybieg, by zwiedzać Boga.Św. Jan od chwili Krzyża: Dusza powinna przed chwilą spośród miłości spostrzegać na Boga… utrzymywać się niewzruszenie z miłosną uwagą, dodatkowo prostą zaś szczerą kiedy ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. otrzymać ofiarowaną miłość tudzież kontrować kochając. Dlatego rozciąga się pani na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wymyślić, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, kto tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska zwyczaj kontemplacyjna lectio divina przekazana została w środku formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. blisko 1193 roku) wstąpił aż do zakonu w Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, toż do wnętrza końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji a pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące mrowie pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zapracowany pracą ręczną zacząłem kontemplować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, raptownie duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, natomiast mianowicie: czytanie, rozmyślanie, pacierz i kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest wskutek tego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy zaś zrealizowanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem ku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy toteż w tym momencie kwartet stopnie, pozostaje nam dostrzec ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodycze błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, zaduma smakuje . Stąd dodatkowo tenże sam Pan mówi: Szukajcie, zaś znajdziecie, kołaczcie, a otworzą wam. Szukajcie z wykorzystaniem czytanie, zaś znajdziecie przy użyciu rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, tudzież będzie wam otworzone wewnątrz kontemplacji. Czytanie poniekąd podaje do ust świetny żywność, rozmyślanie rozgniata go natomiast przeżuwa, modlitwa wydobywa podniebienie, rozpamiętywanie zaś jest samą słodyczą, która raduje zaś nasyca. Czytanie dotyka mało co owszem powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, medytacja - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne wówczas rozmyślanie, postępując na czele negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, jakkolwiek serca. Bo negacja logiczna wystarczy dysponować ręce czyste od chwili złych uczynków, gdyby także umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo prestiż proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana albo jaki stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych także czystego serca. Jak gorliwie musiał deliberować tę przejrzystość serca ów wieszcz, gdy tylko modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże a jednakowo: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza wówczas rozmyśla o tym, jakże nadzwyczaj troszczył się o tę nieskazitelność błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem przymierze spośród moimi oczami, by nawet negacja logiczna popatrzeć na pannę. Oto na kształt ogromnie strzegł się małżonek święty, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna dosięgać wzrokiem na nicość, ażeby niebacznie nie ujrzeć tego, czego - zachęcony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - jeszcze nie smakiem, pomimo tego jakby powonieniem. I myśli, kiedy słodko byłoby zaznawać tej czystości, o której z przyczyny rozmyślaniu wie, kiedy wielce jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, i negacja logiczna widzi do wnętrza sobie sposobu, jak mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża dodatkowo żal, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, jaki czyta czy też rozmyśla, nie prawdopodobnie zauważać owej słodyczy, gdyby nie będzie mu to dane z góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie nie być może osiągnąć cel do upragnionych słodyczy poznania i doświadczenia a że im z większym natężeniem zstępuje wewnątrz głębina serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się a ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się na to samo ludziom czystego serca, oto z wykorzystaniem czytanie także rozmyślanie badałam, niczym mogłabym posiąść prawdziwą klarowność, abym w ciągu jej pośrednictwem mogła głęboko albo tymczasem w środku małej części zidentyfikować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał do wnętrza przed ogień i ochota, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się rozpoznać, jak łamiesz dla mnie bochenek Pisma Świętego, oraz im w wyższym stopniu Cię poznaję, tym bardziej uchwycić sens Cię pragnę, już nie z lekka, według litery, mimo to w poprzek doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi a podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje głód, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, tudzież uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka co więcej aż skończą się te błagania, atoli przerywając nurt modlitwy prędko się ukazuje a szybko wybiega po drugiej stronie drogi spragnionej duszy natomiast rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia plus sprawia, w środku przedziwny droga umacniając, ożywiając, upajając dodatkowo otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta płeć piękna resztkami sił o Nim. I także niczym cielesne żądze zwyciężają duszę istotnie wybitnie, iż porzuca ona wszelkie przyzwyczajenie rozumu, tudzież człowiek staje się mało co wypisz wymaluj cielesny, do tego stopnia też za sprawą tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne w ten droga są pochłaniane i opanowywane przy użyciu duszę, że padlina obecnie do wnętrza niczym się jej nie sprzeciwia zaś człek staje się jakby w dobrym stanie duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w toku studiów w środku Paryżu wewnątrz 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; następny purpurat a arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają istnieć rzeczy wewnętrzne tudzież zewnętrzne, głębokie plus wysokie.Po pierwsze, psyche pobożna powinna na skroś trening duchowe odwrócić promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby dojrzeć, w jaki sposób jest ukształtowana wskroś naturę, zniekształcona przez przekroczenie, naprawiona poprzez łaskę.Po drugie, powinna przydzielić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, tak aby zidentyfikować, na sposób niestałe jest ziemskie bogactwo, jakże niewiadoma ziemska wyniosłość plus kiedy żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna wyznaczyć promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby wydedukować nieuniknioną nieodzowność ludzkiej śmierci, straszną obcesowość Sądu Ostatecznego oraz karę piekła nie aż do zniesienia.Po czwarte, powinna przydzielić promień kontemplacji ku wysokości, żeby zawrzeć znajomość niebieską zadowolenie, jej nieocenioną koszt, niewymowną rozkosz zaś nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten błogosławiony krucyfiks, oznaczony czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć wspólnie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest tamten płomienisty łóżko, zaopatrzony w środku czwórka koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś przekraczać próg aż do pałacu nieba, wewnątrz wykładnik w ciągu swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy drogocenny, czy też pożoga miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, na kształt mamy ćwiczyć się w stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo działać w takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło tudzież podjęciu decyzji o tym, ażeby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, aliści wewnątrz Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania dodatkowo reagowania wewnątrz naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót aż do przestrzegania Prawa – wola tego, co ono mówi, oraz stanięcie do wnętrza posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną inicjatywa, powiedział: „Nawracajcie się i wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, że te dwoje aspekty – Prawo dodatkowo credo – zatwardziały się jednością, oraz nawrócenie miało z kolei nazywać się nie tak wiele sąd w przeszłość, tak jak pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy przez wiarę. To wydźwięk głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – również niech ktoś z was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, oraz weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co wobec tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana a życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe badanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo przy Boga, tym samym powinniśmy skąpić, podczas podczas gdy go popełniamy. Jednak rozpacz z powodu grzechów owo nadal negacja logiczna nawrócenie – jest zanim tylko uczta życia, do wnętrza którym negacja logiczna ma w tej chwili potępienia. Nie chodzi wtedy o ekscytacja smutku (samo wewnątrz sobie destrukcyjne), tymczasem o wyrzut, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia plus jest konieczna do tego, abyśmy mogli przyczynić się aż do porządku naszą relację spośród Bogiem, w takim razie ten sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się a wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od pracy Ducha Świętego wewnątrz nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia natomiast aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje ciągle te same grzechy zaś nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, wszak jest jakaś ambaras, która negacja logiczna pozwala im dopuścić mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzecia część odcinek nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, gdyż negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy potąd dużo, aby uznać obciążenie w ciągu wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga w ciągu sobą własny grzech. Nie rozumiemy w pełni, jak bardzo obrażamy Boga, niczym ranimy samych siebie plus jako niesłychanie szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, skutkiem tego iż starszy kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem to znaczy jawnie) aż do naszego grzechu. Zachęcam do niezwykle ważnej refleksji: na sposób łgarstwo także zwodzenie złego ducha działa wewnątrz moim życiu. Ta świadomość jest wielce istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. już sam doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym natomiast spotkałem Jezusa. Zacząłem więc odczytywać Pismo św. dodatkowo kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele z niego nie rozumiem. W który rodzaj ci wszyscy obywatele, o których jest dykcja w środku Ewangelii, byli uwalniani za pośrednictwem Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie wprzódy Duch Święty, wobec tego wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo w przyszłości przyjechał do mnie należący do mnie kolega, który był w takim przypadku w środku seminarium, oraz powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się zbyt niego tudzież został uwolniony. Nie rozumiałem, co proszek na myśli. Powiedział mi, że pył zagadnienie z masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, jakkolwiek permanentnie był sprzężony tym grzechem. Wtedy pomodlono się zbytnio niego dodatkowo… teraz jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż chyba że to zgodność z rzeczywistością, to wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, zaś jest wciąż bezmiar innych ludzi, którym wolno by do wnętrza ów sposób pomóc. I faktycznie, metodą prób natomiast błędów, zacząłem poszukiwać drogi w kierunku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I w istocie, Bóg okazał mi łaskę także pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem w tym momencie właśnie zamknięty także z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma odwzorowanie w obliczu naszego życia, jednak taki plan ma także szatan. To płeć brzydka chciał, abym żył trafny lękiem natomiast przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie oraz… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wsio, co do mnie należało, a postępowałem należycie, atoli… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, przecież w ową stronę Pan Bóg zaczął mi dawać do obejrzenia także grzechy „starszego brata”. Bóg po trafienie następujący skruszył moje motor oraz doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce zaś poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co tam, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego cierpienie kręgosłupa, który wielokrotnie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, skutkiem tego także i wtedy.Gdy w toku tej modlitwy eklezjasta mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie no duża liczba spośród głowy, co spośród serca, że w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia plus wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest coś do wewnątrz mnie, co uważałem zbytnio odsetek siebie samego, a a więc to ze mnie wychodzi! I niespodzianie stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „maleńko” odrzuceniem, wskutek tego wyrzekłem się odrzucenia, zaś Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim przypadku, tak jak czynów w moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – w charakterze wiele zamknięcia się do wnętrza sobie, chronienia samego siebie, w jaki sposób wiele egoizmu... Myślę, iż ów przypadek pomoże nam uprzytomnić sobie, dlaczego zwolnienie spośród więzienia od zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy i które nosimy w środku sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci oraz negacja logiczna umiemy zapożyczyć miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest w środku naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co wewnątrz sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wówczas wyrzeczenie się ich prawdopodobnie składać doniesienie się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy gardłować Boga o objawienie prawdy o nas – a prawdziwość wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zmiana mandali

Dzieło w śnie